Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

Πανεύκολος κορμός

Για άλλη μια φορά το internet με έβγαλε ασπροπρόσωπη στους καλεσμένους μου, καθώς μου πρόσφερε μια πανεύκολη αλλά και πεντανόστιμη συνταγή για σπιτικό κορμό, μωσαικό όπως θέλετε πείτε το.
Βέβαια όπως σε κάθε τι που φτιάχνω κάνω και μια δική μου παραλλαγή ή προσθέτω κάτι που ταιριάζει στις ορέξεις του ουρανίσκου μου έτσι και στην συνταγή που βρήκα πρόσθεσα και γώ το κατιτίς μου για να έχω να παινεύομαι!!

Υλικά
1 1/2 πακέτο μπισκότα πτιμπερ.
1 κουτί ζαχαρούχο γάλα.
3 κουταλιές της σούπας κακάο
1/2 πακέτο βιτάμ μαλακού τύπου.

Εκτέλεση

Ανακατεύουμε το ζαχαρούχο με το βιτάμ μέχρι να γίνει ένα ομοιόμορφο μείγμα.
Προσθέτουμε το κακάο και τα μπισκότα κομμένα σε μικρά κομμάτια.
Τύλίγουμε σε ρολό με λαδόκολλα και απέξω με αλουμινόχαρτο και τοποθετούμε στην κατάψυξη περίπου για τρεις ώρες να παγώσει.

Tip:
Επείδη το μείγμα μου φαινόταν λίγο νερουλό έτριψα γύρω στα δέκα μπισκότα σε πολύ ψιλά κομματάκια για να βοηθήσω να δέσουν λίγο τα υγρα υλικά μεταξύ τους.
Επίσης πρόσθεσα 1/3 φλυτζανάκι του καφέ λικέρ από βύσσινο -σπιτικό της γιαγιάς μου- και μία βανίλια για πιο ωραία γεύση!!!

Καλή επιτυχία!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου